• Галоўная
  • Адміністрацыйныя працэдуры
  • Прыняцце рашэння пра падаванне (адмове ў падаванні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў (ўбіраюць трусікаў), якія ўбіраюць прасцін (пялёнак)
  • E-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

    Тэлефон "гарачай лініі": (8-01645) 9-76-89

    Дырэктар: (8-01645) 3-83-19

    Прыёмная/факс: (8-01645) 9-76-89

     

    Чытаць далей...

  • Рэжым працы Цэнтра:

    Панядзелак-пятніца з 8:00 да 17:00

    Абедзенны перапынак з 13:00 да 14:00

    Выхадны:

    субота, нядзеля

    Друкаваць

    Чытаць далей...

Прыняцце рашэння пра падаванне (адмове ў падаванні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў (ўбіраюць трусікаў), якія ўбіраюць прасцін (пялёнак)

Рашэннем Івацэвіцкага раённага выканаўчага камітэта ад 19 лістапада 2018 г. № 1385 ДУ «Івацэвіцкі тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва» дэлегаваныя паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, указаных у пункце 2.33 пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамозе».

Сацыяльная дапамога для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў (ўбіраюць трусікаў), якія ўбіраюць прасцін (пялёнак), ўралагічных пракладак (ўкладышаў) прадастаўляецца незалежна ад велічыні сярэднедушавога даходу сям'і (грамадзяніна) дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя, інвалідам I групы на падставе індывідуальнай праграмы рэабілітацыі інваліда або заключэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі дзяржаўнай арганізацыі аховы здароўя аб патрэбнасці ў падгузнікаў.

Памер сацыяльнай дапамогі ўстанаўліваецца зыходзячы з дакументальна пацверджаных фактычных выдаткаў у суме, якая не перавышае 1,5-кратнага памеру БПМ. Падаецца чатыры разы на працягу каляндарнага года, але не больш аднаго разу ў месяц.

Заява падаецца ў ДУ «Івацэвіцкі ТЦСАН» грамадзянінам (паўналетнім членам сям'і альбо апекуном (папячыцелем), прадстаўніком) у адпаведнасці з рэгістрацыяй па месцы жыхарства (месцы знаходжання) інваліда I групы або дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў.

Да заявы прыкладаюцца:

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу (у дачыненні да дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 14 гадоў, – пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу і (або) паўнамоцтвы іх законных прадстаўнікоў);
- пасведчанне інваліда – для інвалідаў I групы;
- пасведчанне дзіцяці-інваліда – для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя;
- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – пры набыцці падгузнікаў для дзіцяці-інваліда;
- дакументы, якія пацвярджаюць выдаткі на набыццё падгузнікаў, устаноўленыя ў адпаведнасці з заканадаўствам, з абавязковым указаннем наймення набытага тавару ў Рэспубліцы Беларусь;
- індывідуальная праграма рэабілітацыі інваліда або заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі дзяржаўнай арганізацыі аховы здароўя аб патрэбнасці ў падгузнікаў;
- пасведчанне на права прадстаўлення інтарэсаў падапечнага, даверанасць, аформленая ў парадку, устаноўленым грамадзянскім заканадаўствам, дакумент, які пацвярджае сваяцкія адносіны, – для асоб, якія прадстаўляюць інтарэсы інваліда I групы.

Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў (ўбіраюць трусікаў), якія ўбіраюць прасцін (пялёнак), ўралагічных пракладак (ўкладышаў) – спецыялісты па сацыяльнай працы Расіч Святлана Сяргееўна, Снітко Таццяна Фёдараўна.

Рэжым працы спецыялістаў:

Расіч Святлана Сяргееўна - аўторак - пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00); панядзелак: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 14.00 да 15.00);

1, 3, 5 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)

Снітко Таццяна Фёдараўна - панядзелак - чацвер: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00); пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 14.00 да 15.00);

2, 4 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)

Прыём заяў ажыццяўляецца ў кабінеце №1, тэл. 9-31-68

Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур:

Дадатак 3.

Тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур:

5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

Бясплатна.

Найменне, месца знаходжання і рэжым работы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, адрас: 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.

Рэжым працы: 8:30-17:30

Абедзенны перапынак: 13:00-14:00

Выхадны: субота, нядзеля

Друкаваць

Joomla веб-мастер

Кансоль адладкі Joomla!

Сесія

Вынікі прафілявання

Выкарыстанне памяці

Запыты да базы дадзеных