• Галоўная
  • Паслугі і дапамога
  • Сацыяльна-педагагічныя паслугі (забеспячэнне работы гурткоў па інтарэсах) у форме сацыяльнага абслугоўвання дома
  • E-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

    Тэлефон "гарачай лініі": (8-01645) 9-76-89

    Дырэктар: (8-01645) 3-83-19

    Прыёмная/факс: (8-01645) 9-76-89

     

    Чытаць далей...

  • Рэжым працы Цэнтра:

    Панядзелак-пятніца з 8:00 да 17:00

    Абедзенны перапынак з 13:00 да 14:00

    Выхадны:

    субота, нядзеля

    Друкаваць

    Чытаць далей...

Сацыяльна-педагагічныя паслугі (забеспячэнне работы гурткоў па інтарэсах) у форме сацыяльнага абслугоўвання дома

Сацыяльна-педагагічныя паслугі (забеспячэнне работы гурткоў па інтарэсах) у форме сацыяльнага абслугоўвання дома аказваюцца на падставе пастановы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 26.01.2013 № 11 "Аб аказанні сацыяльных паслуг дзяржаўнымі арганізацыямі, якія аказваюць сацыяльныя паслугі", пераліку бясплатных і агульнадаступных сацыяльных паслуг дзяржаўных устаноў сацыяльнага абслугоўвання з нормамі і нарматывамі забяспечанасці грамадзян гэтымі паслугамі, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2012 № 1218 дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія завяршылі асваенне зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, інвалідам I і II групы, якія маюць абмежаванне жыццядзейнасці (здольнасці ажыццяўляць самаабслугоўванне і здольнасці да самастойнага перамяшчэння), якое адпавядае ФК 4.

Сацыяльна-педагагічныя паслугі (забеспячэнне працы гурткоў па інтарэсах) у форме сацыяльнага абслугоўвання дома аказваюцца на бязвыплатнай аснове да 2 разоў тыдзень.

Прадастаўленне паслуг ажыццяўляецца на падставе наступных дакументаў:

  • асабістай заявы або заявы законнага прадстаўніка;
  • дакумента, які сведчыць асобу грамадзяніна;
  • дакумента ўстаноўленага ўзору аб праве на льготы (пасведчанне інваліда, ветэрана Вялікай Айчыннай вайны і да т.п.) для грамадзян, якія адносяцца да катэгорыі карыстаюцца льготамі;
  •  згоды на апрацоўку спецыяльных персанальных дадзеных у выпадках, прадугледжаных заканадаўствам аб персанальных дадзеных;
  •  медыцынскай даведкі аб стане здароўя і (або) заключэнні МКК, якія змяшчаюць інфармацыю аб адсутнасці медыцынскіх супрацьпаказанняў для аказання сацыяльных паслуг у форме сацыяльнага абслугоўвання дома;
  • суправаджальныя дакументы з цэнтраў карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі (ЦКРНіР) – для выпускнікоў названых цэнтраў.

Для выпускнікоў ЦКРНіР дадаткова неабходна прадаставіць пакет суправаджальных дакументаў з цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.

Работнікі аддзялення на працягу трох дзён з дня звароту праводзяць абследаванне матэрыяльна-бытавога становішча грамадзяніна са складаннем акта абследавання і запытваюць у дзяржаўных органаў і іншых арганізацый:

  • звесткі аб адсутнасці догляду грамадзяніна, які звярнуўся па аказанне сацыяльных паслуг, асобай, якая атрымлівае дапамогу па догляду інваліда I групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту;
  • даведку аб месцы жыхарства і складзе сям'і.

Прыём дакументаў ажыццяўляецца ў аддзяленні сацыяльнай рэабілітацыі, абілітацыі інвалідаў у працоўныя дні: з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00 (каб. № 1), тэлефон 8 (01645) 31977.

Друкаваць E-mail

Joomla веб-мастер

Кансоль адладкі Joomla!

Сесія

Вынікі прафілявання

Выкарыстанне памяці

Запыты да базы дадзеных