• Галоўная
  • Адміністрацыйныя працэдуры
  • Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця
  • E-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

    Тэлефон "гарачай лініі": (8-01645) 9-76-89

    Дырэктар: (8-01645) 3-83-19

    Прыёмная/факс: (8-01645) 9-76-89

     

    Чытаць далей...

  • Рэжым працы Цэнтра:

    Панядзелак-пятніца з 8:00 да 17:00

    Абедзенны перапынак з 13:00 да 14:00

    Выхадны:

    субота, нядзеля

    Друкаваць

    Чытаць далей...

Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця

Рашэннем Івацэвіцкага раённага выканаўчага камітэта ад 19 лістапада 2018 г. № 1385 ДУ «Івацэвіцкі тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва» дэлегаваныя паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, указаных у пункце 2.33 пераліку адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамозе».

Прадукты харчавання прадастаўляецца сем'ям, якія маюць сярэднедушавы даход ніжэй за БПМ. Сем'ям пры нараджэнні двойні або больш дзяцей прадукты прадастаўляецца незалежна ад велічыні сярэднедушавога даходу.

Заява падаецца ў ДУ «Івацэвіцкі ТЦСАН» адным з бацькоў у адпаведнасці з рэгістрацыяй па месцы жыхарства (месцы знаходжання). У выпадку афармлення апекі над дзіцем (без статусу апякунскай сям'і) заява падаецца яго апекуном. Пры рэгістрацыі бацькоў па розных адрасах заява падаецца ў адпаведнасці з рэгістрацыяй па месцы жыхарства (месцы знаходжання) аднаго з бацькоў.

Да заявы прыкладаюцца:

-пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці);

-выпіска з медыцынскіх дакументаў дзіцяці з рэкамендацыямі ўрача-педыятра ўчастковага (урача-педыятра, урача агульнай практыкі) па рацыёну харчавання дзіцяці;

-пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці);

-пасведчанне аб заключэнні шлюбу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці);

-копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;

-копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удочеривших) дзяцей;

-копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, прызначаных апекунамі дзіцяці;

-копія рашэння суда аб прызнанні бацькоўства або пасведчанне аб устанаўленні бацькоўства (у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена небудзь прызнана ў судовым парадку), або даведка аб запісу акта аб нараджэнні (у выпадку, калі бацькоўства прызнана ў добраахвотным парадку);

-выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць працаздольнага бацькі ў поўнай сям'і альбо працаздольнага асобы, з якой маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна пражывае і вядзе агульную гаспадарку;

-дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання - для грамадзян, якія здавалі па дагавору найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, прыватнага натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро,  спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва ці іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту);

-дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання з утрыманнем - для грамадзян, якія заключылі згаданы дагавор;

-звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, што папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў, у якіх працаздольны бацька (працаздольнае асоба, з якой маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна пражывае і вядзе агульную гаспадарку) звольнены з работы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро,  спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва ці іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, - за 3 месяцы, што папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат і павышэнняў, дапамог па догляду за інвалідамі I групы або асобамі, якія дасягнулі 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. №572 «Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі сем'яў, якія выхоўваюць дзяцей», якія выплачваюцца і далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасці і сацыяльнай абароне за выключэннем сем'яў пры нараджэнні і выхаванні двойні або больш дзяцей.

Адказныя па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў, прынятых Івацэвіцкім раённым выканаўчым камітэтам, а таксама па прыняцці адміністрацыйных рашэнняў аб адмове ў прыняцці заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця – спецыялісты па сацыяльнай рабоце Расіч Святлана Сяргееўна, Снітко Таццяна Фёдараўна.

Рэжым працы спецыялістаў:

Расіч Святлана Сяргееўна - аўторак - пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00); панядзелак: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 14.00 да 15.00); 1, 3, 5 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)

Снітко Таццяна Фёдараўна - панядзелак - чацвер: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 13.00 да 14.00); пятніца: з 8.00 да 17.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 14.00 да 15.00); 2, 4 серада: з 11.00 да 20.00 (перапынак для адпачынку і харчавання з 15.00 да 16.00)

Прыём заяў ажыццяўляецца ў кабінеце №1, тэл. 9-31-68

Формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур:

Дадатак 2.

Тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур:

5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 рабочых дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

Бясплатна.

Найменне, месца знаходжання і рэжым работы вышэйстаячага дзяржаўнага органа і арганізацыі:

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Брэсцкага аблвыканкама, адрас: 224016, г. Брэст, вул. Гогаля, 71.

Рэжым працы: 8:30-17:30

Абедзенны перапынак: 13:00-14:00

Выхадны: субота, нядзеля

Друкаваць

Joomla веб-мастер

Кансоль адладкі Joomla!

Сесія

Вынікі прафілявання

Выкарыстанне памяці

Запыты да базы дадзеных