Сацыяльна-рэабілітацыйныя паслугі (забеспячэнне работы гурткоў па інтарэсах) у форме сацыяльнага абслугоўвання дома

Сацыяльна-рэабілітацыйныя паслугі (забеспячэнне работы гурткоў па інтарэсах) у форме сацыяльнага абслугоўвання дома аказваюцца на падставе пастановы Міністэрства працы і сацыяльнай абароны Рэспублікі Беларусь ад 26.01.2013 № 11 "Аб аказанні сацыяльных паслуг", пераліку бясплатных і агульнадаступных сацыяльных паслуг дзяржаўных устаноў сацыяльнага абслугоўвання з нормамі і нарматывамі забяспечанасці грамадзян гэтымі паслугамі, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2012 № 1218 для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, якія завяршылі асваенне зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, інвалідаў I і II групы, якія маюць абмежаванне жыццядзейнасці (здольнасці ажыццяўляць самаабслугоўванне і здольнасці да самастойнага перамяшчэння), адпаведнае ФК 4, - да 2 раз у тыдзень

Сацыяльна-рэабілітацыйныя паслугі (забеспячэнне працы гурткоў па інтарэсах) у формах стацыянарнага і паўстацыянарнага сацыяльнага абслугоўвання - 5 разоў на тыдзень.

Прадастаўленне паслуг ажыццяўляецца на падставе наступных дакументаў:

  • асабістай заявы або заявы законнага прадстаўніка;
  • дакумента, які сведчыць асобу грамадзяніна;
  • дакумента ўстаноўленага ўзору аб праве на льготы (пасведчанне інваліда, ветэрана Вялікай Айчыннай вайны і да т.п.) для грамадзян, якія адносяцца да катэгорыі карыстаюцца льготамі;
  • згоды на апрацоўку спецыяльных персанальных дадзеных у выпадках, прадугледжаных заканадаўствам аб персанальных дадзеных;
  • медыцынскай даведкі аб стане здароўя і (або) заключэнні МКК, якія змяшчаюць інфармацыю аб адсутнасці медыцынскіх супрацьпаказанняў для аказання сацыяльных паслуг у форме сацыяльнага абслугоўвання дома;
  • суправаджальныя дакументы з цэнтраў карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі (ЦКРНіР) – для выпускнікоў названых цэнтраў.

Для выпускнікоў ЦКРНіР дадаткова неабходна прадаставіць пакет суправаджальных дакументаў з цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.

Работнікі аддзялення на працягу трох дзён з дня звароту праводзяць абследаванне матэрыяльна-бытавога становішча грамадзяніна са складаннем акта абследавання і запытваюць у дзяржаўных органаў і іншых арганізацый:

  • даведку аб месцы жыхарства і складзе сям'і.

Друкаваць

Кансоль адладкі Joomla!

Сесія

Вынікі прафілявання

Выкарыстанне памяці

Запыты да базы дадзеных